De laatste dagen in SU - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Ivette Schooten - WaarBenJij.nu De laatste dagen in SU - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Ivette Schooten - WaarBenJij.nu

De laatste dagen in SU

Door: Ivette

Blijf op de hoogte en volg Ivette

19 Mei 2014 | Nederland, Raalte

Lieve lezers,

Wat gaat de tijd hier snel. De laatste drie dagen zijn aangebroken. Maar voordat ik daarover vertel schrijf ik natuurlijk eerst over de afgelopen weken.
Ik heb in de week van 5 mei mijn laatste stagedagen gehad. Deze dagen heb ik nog leuke lessen mogen geven en op de laatste dag heb ik de hele dag zelf ingevuld en aan het eind met de kids afgesloten met een toffe gymles. Dit vinden ze namelijk het leukst om te doen. Zo jammer om weg te moeten gaan en deze lieve kids niet meer te zien. Daarom hebben we nog even goed geknuffeld en daarna afscheid genomen. Van de school heb ik wat leuke Surinaamse cadeautjes gekregen. Ze waren erg blij dat ik deze drie maanden bij hun was op school. Morgen ga ik nog even langs om ze nog voor 1 keer een dikke brasa (knuffel) te geven en dus voor het echt afscheid te nemen.

We zijn totaal met zeven studenten naar SU gekomen en hebben vorig weekend de laatste trip met elkaar gedaan. We zijn naar Isadou en Jaw-Jaw geweest. Hier zijn we drie dagen geweest, waar we lekker konden relaxen en genieten van de natuurlijke douche en het mooie weertje. Met de boot zijn we naar Jaw-Jaw gevaren, in dit dorpje mochten wij namens onze school in NL geld aanbieden. Echt super dat wij dit mochten doen. Het is leuk om te zien waar het heen gaat en dat je weet wat de school met het geld gaat doen. Ik heb echt genoten van deze trip.

Lisa en ik zijn gister weer thuis gekomen van de trip Brownsberg & Berg en Dal. Dit begon met een toffe actieve kabelbaan route door de jungle, over de Suriname rivier en aan het eind op de kop hangend de bush bush door. GEWELDIG!
Op Brownsberg zelf hebben we twee watervallen bezocht, de Ireneval en de Leoval. Een heftige en nogal zwetende tocht, maar erg mooi!
Voor vertrek hebben lies en ik nog even een eigen festival gehouden, aangezien de band van de bus lek was en iedereen al klaar was voor vertrek. Muziek aan, de zon die schijnt, chillersss erbij en lekker dansen!!

Donderdagmiddag vertrekken we vanuit Parmaribo naar het vliegveld. We vliegen rond zes uur en ik kom om half acht vrijdagochtend aan in Nederland.
We kunnen nu nog even twee dagen genieten van ons thuis hier en alle mooie dingen in SU, iets wat ik ook zeker ga doen.
En daarna is het tijd om jullie allemaal weer te zien, waar ik ook ontzettend veel zin in heb!

Tot heeeeel snel allemaal!
Liefs van mij uit SU

  • 19 Mei 2014 - 20:15

    Annemiek:

    Jaaaaaaaa leuk dat je weer terug komt ivette!
    Ik ben heel benieuwd naar al je avonturen, al heb ik natuurlijk al je reisblogs gelezen!
    Klinkt fantastisch.
    Alvast een hele goede reis. Dikke kus!

  • 20 Mei 2014 - 12:52

    Laurens & Karin:

    wat leuk om al je verhalen te lezen Ivette! Geniet nog even van je laatste twee dagen in Suriname, goede reis en kom snel een keertje langs om bij te kletsen!

    Laurens, Karin, Lotte en Thomas

  • 20 Mei 2014 - 21:13

    Ines:

    Wat geweldig allemaal .

    Lieve Ivet ik wens je een hele goede reis,
    Samen met de rest van de meiden en jongen. ,
    Tot vrijdag morgen.
    Dikke knuf van mamsie xxx

  • 21 Mei 2014 - 12:01

    Mia:

    He scatie tot snel liefs haasjes

  • 23 Mei 2014 - 09:24

    Wil En Truus Van Schooten:

    Hoi Yve3tte,

    Hopelijk ben jij veilig geland.
    Wat heb jij veel gezien en meegemaakt. Fantastisch.
    Geniet van je thuiskomst.
    Groetjes
    Wil en Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Raalte

Ivette

3 maanden SURINAME

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen: 2837
Totaal aantal bezoekers 9473

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 22 Mei 2014

SURINAME

Landen bezocht: