Nog 2 weken voor vertrek naar SU '14 - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Ivette Schooten - WaarBenJij.nu Nog 2 weken voor vertrek naar SU '14 - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Ivette Schooten - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken voor vertrek naar SU '14

Door: Ivette

Blijf op de hoogte en volg Ivette

11 Februari 2014 | Nederland, Raalte

Lieve allemaal,

Nog twee weken en dan vlieg ik voor een buitenlandse stage van drie maanden naar Suriname. Hier zal ik met nog zes andere KPZ studenten in een huis wonen, in Paramaribo. In Paramaribo zal ik drie of vier dagen stage lopen in groep zes met dertien kinderen, waaronder 1 jongen.
De rest van de dagen is het natuurlijk tijd om te genieten van het land!

Nog twee spannende weken te gaan! Nog 14 nachtjes!
Gelukkig ga ik deze nog goed benutten met alle lieve familie en vrienden hier.
Vandaag trouwens super goed nieuws gehad over mijn WPO-stage van volgend jaar. Deze ga ik lopen op De Linderte in Raalte, echt super tof!

Vanuit SU zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevingen! Ik heb er onwijs veel zin aan en hoop op een onvergetelijke ervaring!

Liefs,
Ivette

  • 11 Februari 2014 - 16:20

    Niels:

    Zusje!!

    yes ik ben de eerste die op jou mooie reisverslag mag reageren!

    Ik hoop dat je heel veel plezier gaat beleven en ik weet zeker dat ze daar echt superblij met je zullen zijn.

    Verder moet je vooral genieten, wat natuurlijk nog veel belangrijker is!

    Alvast heel veel plezier en we gaan het volgende week zaterdag nog even goed vieren:D

    Dikke kus van je broer.

  • 11 Februari 2014 - 22:36

    Evelien:

    Ivette,

    Ik ga je zeker volgen. Ben benieuwd naar je verhalen. Geniet van de 2 weken nog thuis met je ouders en broers!
    Groet evelien

  • 18 Februari 2014 - 19:21

    Marieke:

    Hey nichtje!!

    Onwijs veel plezier in Suriname!!
    Geniet ervan voor je het weet is het voorbij!!
    Ze zullen veel aan je hebben daar!

    Dikke X van ons drietjes! ;-)

  • 20 Februari 2014 - 14:27

    Marleen:

    Hoi ivette,
    Leuk om je verhalen te volgen via deze site.
    Heel veel plezier, lekker genieten van alles.
    Liefs van marleen.

  • 20 Februari 2014 - 16:41

    Twin:

    Ettevi,

    Super leuk eerste verslag Ivette!
    Nog een paar nachtjes en dan is het zover, 3 maandjes genieten...
    Zaterdag nog even samen op stap en dan ben je er helemaal klaar voor!
    Onee, dan nog even een paar dagen je koffers inpakken, want ja... Wat van kleren moet ik nou mee he???
    Heel veel plezier en succes alvast en laat het een onvergetelijke ervaring worden!
    Ik zal je goed volgen:)

    kusjes Lars

  • 24 Februari 2014 - 16:28

    Truus En Wil:

    leuk zo'n verslag, we gaan je volgen

  • 28 Februari 2014 - 17:41

    Ans:

    Hallo Ivette,
    Fijn dat je goed bent aangekomen, wij gaan je zeker volgen.
    Heel veel succes en geniet ervan.
    Liefs,Ben en Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Raalte

Ivette

3 maanden SURINAME

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 9481

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 22 Mei 2014

SURINAME

Landen bezocht: